Online playlist

doggfather's

doggfather's

2019 TOP 3 fellépése

2019. december 16. - doggfather

letoltes.jpg

Idén is igyekeztem minél több fellépésre ellátogatni, akiket sikerült újrázni: Onyx, GZA, Cypress Hill.

Ezek mellett akiket először láttam élőben; a Digital Underground, Smif-N-Wessun, Masta Ace, Dam-Funk, Talib Kweli, DJ Hoppa, Problem, Demrick, James Savage, Xzibit, Chali 2na.

Összeszedtem ebben a nagy év végi toplistázási lázban, hogy melyek voltak a legjobb, legemlékezetesebb bulik.

3. a listán a Volt Cypress Hill bulija, amiről utána ezt írtam: 

Tűpontosan kezdtek, illetve mixmaster mike kezdett egy laza 15 perces dj warm up-pal, ami jól sikerül, később volt még másik 10 perce a só közben, az egész fellépés másfél óra volt.

(a fesztiválközöség ezt a dj részt annyira nem érezte, látszott, hogy ülnek, nincs táncika)

A hangosítás nem 100%, de ez fesztiválon sajnos előfordul, hogy rappet nem tudnak hangosítani.

A műsor gerince a live at the fillmore 2000es lemez sajnos a mai napig, ami más volt az a tavalyi albumról a klipes nóták. volt benne külön sen dog blokk (latin lingo, és még 1 nóta), és b-real blokk (dr greenthumb, meg egy másik). b-real nyomott vagy 10 perc perkázást eric boboval, így voltak 4en a színpadon.

Profik na a 30 év csak 30 év.

Az utolsó nóta a rock superstar volt, mondjuk én banda nélkül a rap szuperstart toltam volna, semmint a rock-ot, de na.


Voltak már egyszer nálunk, az is a volton volt, emlékeim szerint az jobban sikerült, de vagy 10 éve volt egyébként. akkor julio g volt a dj, muggs már akkor se jött.

Összességében nem bántam meg, nagyon jól sikerült fesztiválélmény volt.

Sajnos az elefántoknak esett áldozatul az én kedvenc nótám a cant get the best of me is.

A két első buliról írtam részletesebben, szóval azok csak linkek lesznek.

2. WestCoast Takeover Tour Budapest

1. Chali 2Na & Krafty Kuts - Superheroes Tour @ Pécsi Est

Ez volt az én listám. Kinek mi volt az év bulija?

A bejegyzés trackback címe:

https://dogg-n-roll.blog.hu/api/trackback/id/tr2615346292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása