Online playlist

doggfather's

doggfather's

(beszámoló) The Violent Voices Tour - Sick Jacken, Slaine, Danny Diablo @ Budapest

2015. június 03. - doggfather

Ha egy szóval kellene jellemezni a tegnap estét, akkor az a szó, a családias lenne…

_440w_1989.jpg

Tegnap megvolt a buli!

Annyira vártam már ezt az estét, hogy még a magyar szutykokat is meg akartam bocsájtani, de ne szaladjunk ennyire előre…

2015-06-03_00_34_55.jpg

Valamikor fél tíz magasságában értem oda, ekkor első voltam az ojjektumban! Ez a szám később se emelkedett túl gyorsan, a bulira olyan 120-150-en lehettünk, de ebbe már beleszámoltam a hangosítót, meg a csapost is. Brutális, ha belegondolunk, hogy egy Majka milliós nézettséget ér el a youtube-on ami azt feltételezi, hogy szeretik itthon a hip hop zenét, de mikor idejön valaki aki tényleg azt játszik nem csak valami kilúgozott pop szart, mint az előbbi példa, akkor annak a fellépésén szinte üres a terem. Azok, akik eljöttek viszont több mint lelkesek voltak, nagyon jó közönség volt. Ismerték a számokat az előadókat énekeltek ahol kellett skandáltak ahol kérték.

A helyről nem sokat írnék, voltam már párszor a Dürerben és kedvelem, jó koncerteket szoktak tartani, remek hangulattal. Most mondjuk a hangosítás egyáltalán nem sikerült még a show végén is mutogattak, hogy nem jó a miki, de nem értek el vele semmit.

A fellépések, de nem is először a mercs. Olyan 15-20 perce lehettem benn mikor 4-5 nagy bőrönddel elkezdett a krú beszivárogni, illetve, mint később kiderült maga Danny Diablo hozta be az árut, csak nem ismertem fel annyira fura volt ezzel a fülig érő göndör hajjal. A portékára nem lehet panasz, volt póló, full cap, felvarró, cd tőle is meg Slaine-től is (az már személyes pech, hogy engem Jacken/Psycho lemezek érdekeltek volna csak). Bár minden fellépésen csak fele ennyi mercsandájsz lenne már összetenném a két kezem. A börze az egész koncert alatt folyt, sőt utána is, de erről (is) később.

Lássuk azokat a magyarokat, akiket annyira, de annyira próbáltam nem utálni, de nem sikerült ezúttal se. Volt először két kövérkés srác olyan húsz percben, aztán egy vékonyabb, majd ismét két kövér. Ennyi elég is róluk, sőt igazából még sok is…

Elérkezett a 23.45 addigra levonultak a magyar rettenetek, és jött Danny Diablo. Férfiasan beismerem én őt nem ismertem különösebben (ej de szép szóismétlés egy mondaton belül, gratulálok), sőt ha igazán őszinte akarok lenni, akkor el kell, mondjam, hogy csupán ezt a számot ismertem tőle, amit a 20 perce alatt elő is adott a megfelelő pillanatban (a nézők többsége is ezt ismerte minimum legjobban, mert erre viszont ment az őrület rendesen). Hozott magával egy side-ot aki kellően elvetemült volt, mint Danny maga. Érezte, tudta ő, hogy csupán melegít, nem ő az éjszak fő fellépője, mégis korrekt műsort tolt.

2015-06-03_01_23_46.jpg

Éjfél után 10 perccel színpadra lépett Slaine (egyedül) a nap sztárja, legalábbis nálam, én főleg miatta mentem és azonnal kezdődött az őrület. Tartott is egészen a szám végéig, amikor is felkonferálta Sick Jacken-t ekkor egy pillanatra megállt bennem az ütő, hogy csak ennyi volt, de nem innentől 2 számonként felváltva tolták ketten. Illetve hárman, Jacken hozott side-ot magával aztán negyed óra múlva Danny és side-ja is felmentek, de csak hype man-nek.

Volt ott minden, szóló nóták, csapat számok, közös track amit csak akarsz. Túl hosszú nem lett, egyre vége is volt, levonultak a színpadról, illetve Jacken maradt és pacsizott, fényképezkedett. Ahogy elindultam kifelé látom, hogy a mercs asztalnál áll Slaine és kínálja a cd-it, illetve, hogy alá is írja ha valaki vesz. Na, ekkor villantottam, hogy én hoztam sajátot, azt is aláírná-e. Hallod, szabályosan meglepődött, hogy nekem van ilyenem, kérdezte honnan, beszélgettünk pár szót az albumról, a zenei terveiről 2014-re, későbbre. A végén pedig még egy fénykép is összejött, bár nem vagyok egy nagy fényképelős.

cgjom0cwcaavctx.jpg

2015-06-03_02_06_28.jpg

Összességében amilyen nehezen indult a party olyan jó lett a végére. nem is volt igazából baj, hogy tényleg kevesen voltunk, és tényleg családias volt, így legalább nem tapostak le, láttam mindent, elfértem kényelmesen.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dogg-n-roll.blog.hu/api/trackback/id/tr167492756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása