Online playlist

doggfather's

doggfather's

Ilyen volt 2011. Márciusában az M.O.P. Budapesten.

2013. szeptember 07. - doggfather

Nem először jön ma Budapestre az M.O.P. . Volt szerencsém, hogy a két évvel ezelőtti fellépésükön is ott lehettem, most arról pár szót amolyan bemelegítésként, holnap pedig beszámoló, illetve csúnya módon összehasonlítás is.

timthumb.php.jpg

Nagyon nagy volt a party!

Fél 10 körül értünk a helyszínre, simán beengedtek.

A magyarok rövidek voltak, ez mindenképpen pozitívum. (nálam aki nem szeretem őket)

Fél 1 előtt 10 perccel léptek színpadra, és a szokásos egy órát játszották, két kisebb szünettel.

Az összes slágert eltolták. (nekem legalábbis úgy tűnt) Nagyon tudnak bánni a közönséggel.
Még ennyiszer Budapestezni senkit nem hallottam.
Mikor más előadókat idéztek meg, és nemcsak a dj, de ők maguk is toltak szövegeket. nagyon jó volt.

Az, hogy kicsit öregek azért látszott, hisz volt egy hype-manük, aki szintén odatette magát, és főleg ő ugrált.
A dj nekem nagyon bejött.

Úgy néz ki a hip hop partyk rákfenéje a hangosítás, itt is volt vele gond.

Kép is készült:

500376.jpg

Meg videók is:

A bejegyzés trackback címe:

https://dogg-n-roll.blog.hu/api/trackback/id/tr655497935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása