Online playlist

doggfather's

doggfather's

(koncertbeszámoló) M.O.P. Budapest 2013

2013. szeptember 08. - doggfather

Still Hip Hop!

Megvolt a party, és jó volt azt kell mondjam. Amolyan fesztivál-klub kombó lett. Annak inkább előnyeivel semmint hátrányaival.


Maga az OSG egy igen sikeres rendezvény kell, hogy legyen, mert mikor amolyan háromnegyed 21:00 kor odaértem több ezer ember hömpölygött a Műjégpályán, és még javában tolták a bikerek. Éppen vége lett a Hősöknek és durván a nézők fele el is indult utána haza. Ebből azért kiderült számomra, hogy a biker-deszkás-koris extrémek nem feltétlenül hiphoprajongók, vagy csak simán fellőtték a pizsamát, mert rengeteg gyerek volt köztük (Mondjuk a sör/fű/cigi fogyasztásában nem gátolta őket semmi, nesze neked trafik, meg nem adunk el dohányt/alkoholt 18 év alattinak.). Volt egy eredményhirdetés ahol mindenkit felhívtak, gratuláltak nekik közben a fődíjnál 100-200 ezer forintnál a konferansziék majdnem maguk alá csurgattak, mintha minimum lottó ötös lenne, vagy euróban lenne a 100ezer... (ez egy kicsit visszás volt, gondolom az elsők ennek is örültek, de azért manapság ez már nem akkora összeg, főleg ha tekintetbe vesszük mennyi meló van 1-1 ilyen első helyben!)

A show percre pontosan 21:00-kor kezdődött, előtte még meghallgattam ahogy előttem csajok beszélgetik, hogy fogalmuk sincs kik azok az M.O.P. tehát tipikusan fesztiválos közönség volt, a bulira jöttek és nem a fellépőre. Jah és "körbetéptek" az fellépés alatt gyakorlatilag. Hol előttem, hol mögöttem vagy mellettem.

Lazy Laze nagyon jól nyomta a dj-zést, Billy és Fame szerintem most jobbak voltak, mint 2 éve. Akkor is, meg most is, volt egy olyan érzésem, mintha nem tudnák eldönteni, hogy ők az M.O.P. vagy a saját hypeman-jük, rengeteg tapsoltatás, budapestezés, számok elindítása-leállítása azonnal kicsi beszéd. A koncert közepén Fame beállt a pult mögé Lazy pedig ivott együtt a közönséggel, volt egy kis slágerblokk (DMX, Eve, Notorius számokat pakoltak ezekre jobban vevő volt a közönség, hiába ugye ezeket adta a viva, meg az mtv is szarásig napközben is). Az mondjuk kicsit rosszul esett, hogy lazy-nek folyamatosan a mikrofonjával volt baja, a hangosítás 2 éve se volt jó, még az M.O.P. azt fogja hinni, hogy Magyarországon nem tudunk hangosítani. A "kötelező" megemlékezés "kimerült" Guru-ban, de ugye ez "megbocsájtható" elvégre mégis Premier-rel, meg a Gang Starr-ral vannak ők nagyon jóban. Sőt jobb is, mint mikor minden "fallen soldier-re" megemlékeznek egy egy koncerten olyanokra is köztük (mondván, hogy a barátjuk) akikkel életükben lehet nem is találkoztak, de, hogy nem voltak túl jóban az tuti...

Ahogy 2 éve most is felhívtak magyar "mc-ket" a színpadra ez pedig "hungarian's finest" a Kilakikitt volt. Nah ezen az 5 percen jót röhögtem... Aza még mindig egy kis vadmalacra hasonlít és még mindig nagyon gengszter (akkor meg mikor a barátnője húzza-vonja a kezénél fogva a backstage-ben még jobban feltűnik.).

22:00-kor takkra vége volt ezért is írtam, hogy amolyan klubos is volt, mert egy órát játszottak. Sikerült minden slágerüket megidézni, ez volt a másik kicsit nem tetsző (a saját hypemanségük mellett), hogy a nóták nagy részéből toltak 1-1 (fél)verzét majd egy refrént és annyi. Nem is vagyok benne biztos, hogy volt olyan track amit végigtoltak.

Az nagyon nagy pozitívum, hogy időben kezdődött a buli, 23:00-ra már ágyban is voltam, öreg vagyok már nah...

Összességében jobban tetszett, mint legutóbb, de lehet csak a szabadtéri jellege miatt, azt én nagyon szeretem (fesztiválok, ugyi?!) mert a show maga közel ugyanaz volt, mint akkor.

A bejegyzés trackback címe:

https://dogg-n-roll.blog.hu/api/trackback/id/tr495500162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása